Přihlašování strávníků se provádí na základě vyplněné závazné přihlášky ke stravování a to na celou dobu školní docházky. V případě nemoci nebo nepřítomnosti žáka ve škole je možno první den odebrat oběd do jednorázových menu boxů, které dodá školní jídelna.Další dny je povinnost oběd odhlásit. Není možné odebírat další dny obědy do jednorázových boxů. Oběd si můžete vyzvedávat od 11.30 do 12.30 hodin ve školní kuchyni. Během všech prázdnin a výletů je dětem strava automaticky odhlašována.
Odhlašovat stravu můžete osobně, telefonicky nebo e-mailem
vedoucí školní jídelny
telefon: 603 512 802
e-mail: jidelna@skalicenadsvitavou.cz
Neodhlášená strava je strávníkovi účtována.
Po nemoci nebo z jiného důvodu se musí žák do 15.00 hodin předchozího dne nahlásit.
Přihláška ke školnímu stravování ke stažení zde:
přihláška ke stravování MŠ.pdf